- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

lördag 26 februari 2011

Hård träning & komplimanger- det gillar vi! :)

Igår gick dagen i ett så jag hann inte skriva. Var i alla fall på gymet och körde axlar och tricpes. Träningsvärken efter ryggpasset var helt sjuk så jag var lite orloig över hur jag skulle klara av att köra hårt men det gick! :) Efter styrkan så körde jag 20 min på löpbandet. Fick en så fin kommentar av en karl på gymet. Han kom fram till mig och sa att jag hade så fint tränad kropp och att det syntes att jag hade tränat hårt och länge. "Musklerna speglar sig på din kropp när du rör dig" sa han. Jag blev så glad! Vilken snäll farbror! :) Förutom träningen hann jag med att städa, tvätta, luncha med min kompis, shoppa, handla och gå åtskilliga prommisar med Lilleman. Som sagt, en fullspäckad dag! :)

Nu har jag varit ute på morgonprommis som vanligt och ätit min frukost. Snart är det dags att gå till gymet för att köra veckans sista pass, framsida ben och mage. :) Blir 70 min spinning efter som vanligt. Till kvällen blir det fest och utgång så morgondagen kommer bli riktigt lugn.. :) Efter hård träning flera dagar i sträck så har jag ordentlig träningsvärk i hela överkroppen. Värst är det i ryggen som fortfarande värker ordentligt skönt. :) Härligt med ordentlig träningsvärk, då vet man att man gjort bra ifrån sig! :)

Tog lite formbilder igår, ska försöka hinna lägga upp dem lite senare idag eller imorgon. Hinner inte lägga in dem i datorn nu!

Ha en underbar lördag! :)

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar