- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

torsdag 17 februari 2011

Torsdag som är som en fredag

Idag blev det rygg och baksida ben på min sambos gym. Fick till ett riktigt kanonpass idag med flera PB:n, nöjd! :) Idag var min sista dag på praktiken så det är som en fredag. Ska bli såå skönt att inte behöva knalla fram och tillbaka till jobbet 4 ggr per dag. :)

Imorgon så ska det städas och tvättas här hemma. Ska även gå till mitt vanliga gym på förmiddagen och köra söndagspasset, axlar och triceps. Lika bra när jag är ledig så kan jag ta en vilodag på söndag istället. :) Nästa vecka är det rapportskrivande som gäller och då kommer jag vara hemma, skönt för Lilleman som varit ensam mycket de senaste veckorna. :)

Nu är det mys framför TV:n som gäller resten av kvällen!
Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar