- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

lördag 5 februari 2011

Formbild och dagens pass

Nu är träningen avklarad för dagen! Kände mig lite trött i benen men styrkan gick ändå bra även om jag fick ta i lite extra för att orka idag. Inga PB men körde på samma som förra gången när jag slog än del så jag är ändå nöjd! :) Övningarna jag körde var:

Framsida ben
Knäböj 4 set
Utfall 3 set med hantlar
Benpress 3 set
Insida ben i "gynstolen" 4 set

Mage (tungt viktmotstånd)
Crunches i maskin 8 set
Crunches i cc 6 set

Spinningen gick b ra den med! Körde järnet och hade rät svårt att gå hem från gymet, haha! Förväntar mig en träningsvärk liknande den förra veckan även denna gång...

Tog en formbild alldeles nyss..


Denna blev bättre än den förra veckan även om kvalitéten är sämre än på min förra mob. Lyckades att inte få den så suddig i alla fall! ;)

Nu är det dags för lunch och lite shopping! Ha en underbar dag allihopa! :)

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar