- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

fredag 11 februari 2011

Fredag!!!

Dagen började med en morgonprommis i snöblask. Det kom en jäkla massa snö iogår och sen var det nollan hela natten så det började smälta direkt. Efter fem minuter var jag helt dyngsur om fötterna men det var bara att härda ut hela rundan. Under dagen har det snöatr ännu mer och det blåser rejält så det är inget mysigt väder ute direkt.. Går ju till jobbet och sen hem på lunchen för att rasta Lilleman och det var ett projekt idag kan jag lova! Inte plogat nån stans och snönblåste i ögonen så jag såg knappt vart jag gick. Har lyckats övertala min sambo att hämta mig efter jobbet idag i alla fall så jag slipper gå så mycket mer idag. Har jag tur så går han eftermiddagsprommisen med Lilleman också, haha! ;) Morgonprommisen imorgon blir väl ett mission from hell men de ska väl gå det med! :)

Passet igår gick väl sådär. Kände mig lite distraherad och omotiverad. Körde i alla fall slut på ryggen och baksida ben men sket i konditionen efter. Hade ingen motivation till det och då blir det inget. Syndade igår och åt en semla på eftermiddagsfikat på jobbet med. Kunde inte tacka nej när de gått och köpt en åt mig, bara att hugga in. Känner mig inte direkt mager nu för tiden men de får vara ett tag. Tänker börja med konditionen efter styrkan i alla fall så fort praktiken är slut. Kanske tar tag lite mer i kosten med, vi får se. Till sommaren ska jag i alla fall vara i mitt livs form! ;)

Imorgon är det godis och fetmat igen så jag lär väl inte känna mig smalare då, haha! ;) Ser fram emot det! :)

Ha en underbar fredag allihop!

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar