- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

torsdag 10 februari 2011

Jag växer! :)

Igår blev det 70 min spinning som vanligt och passt gick bra! :) Nu är morgonprommis och frukost avklarad. Blev klar lite tidigare än vanligt idag så nu väntar jag på att gå till jobbet. Porten öppnar inte förren 8 och jag har ingen nyckel så det är ingen idé att gå för tidigt.

I tisdags kväll mätte jag min arm igen för att se om den växt något sedan sist och det hade den! 1 cm utan pump, kanon ju! :) Kommer inte riktigt ihåg när jag mätte senast men det var nog en två månader sedan. Finns säkert info här i bloggen men jag orkar inte gå igenom den nu. Känns i alla fall skönt att träningen ger resultat! :)


Gammal bild, har inte hunnit ta nya denna v.. Betvivlar att min centimeters växning kommer synas på bild ändå, haha! ;)

Ikväll blir det rygg och baksida ben med min sambo som vanligt på torsdagar. Köpte mig nya handskar i helgen som jag ska prova idag. Jag brukar få så ont i händerna när jag tar i mycket i dragövningar. Kommer säkert bli mycket bättre med handskar. Har provat dragremmar men det hjälper mycket lite.

Nu är det dags att dra sig till jobbet! Han en underbar dag allihopa! :)

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar