- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

lördag 3 september 2011

Fullspäckad dag

Efter fyra (!!) timmars sömn (sovit dåligt inatt..) så blev det 13 km morgonprommis med Lilleman. Nu har jag ätit frukost och väntar på att gå till gymet vid nio för att köra axlar och triceps. Hoppas passet kommer gå bra trts bristen på sömn, ska göra mitt bästa. :)

Efter träningen så blir det lunch och sedan ska jag, Lilleman och B byta gummi på mina däck. Eller, det blir B som byter och vi andra får försöka hjälpa till bäst vi kan. ;) Senare i eftermiddag så ska jag fika med en kompis jag inte träffat på länge, hon ska snart föda sitt första barn så jag antar att hon är ganska stoor nu. ;) Mys att träffa henne igen! :)

Ikväll har jag inget planerat, min sambo ska åka ut på sjön och fiska hela kvällen så jag och Lilleman blir ensamma. Blir nog en lugn kväll framför TV:n och att sova tidigt för min del eftersom det inte blev mycket sömn inatt.

Ha en trevlig lördag alla! :)

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar