- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

tisdag 13 september 2011

Lite tid

Har inte mycket fritid längre så bloggen blir tyvärr lite lidande.. :( Jag jobbar hela dagarna, kör en bra bit till och från jobbet och nu har jag även kommit igång med träningen. :) Igår blev det biceps och idag bröst. Passen har gått riktigt bra och jag är stark trots att jag inte ännu är helt 100. :) Ingen kondition än.. Hostar fortfarande och känner av förkylningsastman.. :( Hoppas på att kunna ta ett lugnt löppass och ev köra spinning till helgen i alla fall. Håll tummarna! :) Morgonpromenaderna är nu på 11,5 km för att jag ska hinna åka tidigt till jobbet så jag inte slutar så sent om dagarna. Det får räcka helt enkelt! Kan varken gå upp tidigare än nu (03:45!!!) eller sluta senare än jag gör. samtidigt så försöker jag tjäna in lite flextid nu i början så jag har en liten "bank" att ta ifrån. Skönt att veta att det finns lite plustid, är uppe i strax över 3 timmar redan. :)

Imorgon blir det gymvila.. Ingen kondition heller om jag inte mirakulöst tillfrisknat över natten men sån tur ska man väl inte ha. :(

Hoppas ni är frisk och glada! :)

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar