- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

lördag 17 september 2011

Lördag & sol! :)

Dagen har börjat helt underbart!

* 13 km morgonprommis med Lilleman
* Axlar och triceps med B
* 70 minuter spinning med F

Styrkan gick inte kanon idag då jag hade rejält med träningsvärk i latsen efetr ryggpasset i torsdags.. Måste lägga om mitt räningsschema lite för de är omöjligt att köra axlar och triceps oredntligt med grym träningsvärk i ryggen.. Ska fundera ut något bra..

Spinningen var det första passet på bra länge nu och det gick verkligen över förväntan! Hade bra med energi och styrka i benen. :) Körde på som en idiot som vanligt. ;) Nytt pass som F gjort, riktigt bra även om jag saknade vår låt (som du lovat att ha med F!! ;)).

Nu är det dags att återigen ta ut Lilleman på en liten kissrunda innan B kommer och hämtar mig. Vi ska ut och äta lunch ihop idag. :)

Kvällen blir nog lugn för min del, mycket träning och lite sömn hela veckan har tagit ut son rätt om vi säger så.. :(

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar