- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

söndag 11 september 2011

Sjuk!

Dålig uppdatering här i v, ingen alls faktiskt.. Jag har varit så sjuk! Det började med att jag kände att förkylningen var på G i lördags kväll och på söndagen när jag vaknade så var jag jättedålig.. Sedan har jag varit slagen hela veckan med feber, hosta, snor och förkylningsastma.. Har inte ens kunnat gå med Lilleman försen nu igår för första gången sedan förra lördagen.. Jag hostar fortfarande en del och har svårt att andas så det blir ingen löpning för min del försen jag är helt 100. Idag var jag i alla fall nere på gymet och körde ett benpass. Mycket hostande och andfådd som få efter varje set men det gick! Ska köra styrkan som vanligt nu i veckan men löpningen är som sagt lagd på hyllan tills jag är bra igen. Kommer att gå långt med Lilleman varje morgon istället sålänge. Eftersom jag körde måndagens benpass idag så kommer jag vara ledig imorgon. Ganska skönt en måndag efter en jobbig dag på jobbet. :)

Nya jobbet känns kanon! Kunde bara jobba månd, tisd och halva onsd i veckan innan det blev så illa med febern så jag fick åka hem.. Jag kämpade in i det sista! Imorgon ska jag i alla fall åka dit igen och det känns skönt att få komma igång igen, betydligt piggare än förra veckan! Pendlingen går bra och det är inte så jobbigt att köra. Det tar bara ca 40 min dit på morgonen och ca 45 hem när det är mer trafik. Helt ok tycker jag. :)

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar