- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

torsdag 22 september 2011

Torsdag

Godmorgon!

Imorse när jag och Lilleman skulle gå ut så vräkte regnet ner (igen). :( Jag går alltid i regnjacka nu för tiden så man kan säga att jag är väl förberedd! Det kan behövas för det regnar nästan varje dag nu för tiden.. :( Det blev iaf den vanliga morgonprommisen på 11,5 km idag. Som tur var så regnade det inte hela rundan utan avtog mot slutet så Lilleman hann torka upp lite. :)

I eftermiddag väntar axlar och triceps på gymet. :) Ska bi skoj att prova att köra detta en torsdag, det var länge sedan jag hade det passet mitt i veckan nu.

Trött som ett ägg nu i slutet av veckan men det är bara att bita ihop! Imorgon är det fredag och sedan väntar två dagar ledigt från allt bilåkande och jobbade- me like! :)

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar