- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

torsdag 29 september 2011

Slitna ben

Hej!

Igår så var jag på möte i jobbet där jag bor vilket betydde att jag kunde cykla istället för att åka bil. Kanon tänkte jag innan jag upptäckte att det var riktigt dåligt med luft i cykeln... :( Jäklar va tungt det var att cykla utan luft hela vägen till mötet och sedan hem igen. Kan tilläggas att jag redan innan var helt slut i benen! benpasset i tisdags hade tagit hårt på mig vilket jag kände igår morse men ändå var jag tvungen att både gå och springa på morgonen. Löppasset blev på 7,4 km och det var nog de värsta 7,4 km jag varit med om! Benen var som bly och varje steg värkte i benen. Eftersom de var så trötta efter den tunga benträningen så fanns det liksom inget kvar i dem till löpningen.. :( Jaja, är huvudet dumt får kroppen lida. ;)

Igår eftermiddag var det vila och idag så är det dags för axlar och triceps. Hoppas på ett kanonpass nu när jag vilat överkroppen i två dagar sedan bröst och bicepspasset. Vi får väl se hur stark jag är i eftermiddag! :)

Ha en bra dag alla! :)

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar