- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

torsdag 1 september 2011

Betalt och klart!

Nu är tävlingen nästa lördag betald och klar, ska bara springa 5 km denna första gång och känna hur det känns och om tävling är något för mig. :) Ska bli riktigt skoj! :)

Började dagen med 13 km morgonprommis med Lilleman, kallt ute idag.. Fick ha långärmat och höstjacka samt vantar på mig.. Känner mig ganska snorig och har gjort det hela dagen, hoppas verkligen inte det blir värre! Börjar ju mitt nya jobb på måndag och sedan vore det ju kul om jag kunde ställa upp i den där tävlingen nästa lördag..

Jag ger mig inte! Nu är det snart dags att gå ner till gymet och köra rygg med min sambo. Ska även ge magen en omgång idag, har fått träningsvärk i den i två veckor i rad nu så jag har gjort bra ifrån mig de senaste passen. :)

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar