- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

onsdag 31 augusti 2011

Segt löppass och tävlingsfunderingar

Imorse kändes benen riktigt tunga och jag fick kämpa för att orka hålla ett bra tempo på mitt distanspass på 7,6 km. Ok tid blev det men inte mer.. :( Hoppas jag är piggare i benen på fredag då det är dags igen. :) Funderar på om jag ska ta och springa ett lopp som är i närheten av där jag bor den 10 september. Har ju sådan prestationsångest så jag har faktiskt aldrig sprungit ett lopp tidigare.. Om jag är med nu så blir det endast 5 km och utan press, både för att jag inte ska bli besviken och sedan för att jag ska ta det relativt lugnt så jag inte gör mig illa i foten igen som fortfarande inte är helt bra.. Kan ju kanske vara dags att ta oskulden på att springa ett lopp iaf. :) Tyvärr så fungerade inte beställningen av nya skor från England något vidare. De har tagit emot mina pengar men har tydligen ingen order.. Väntar på svar från dem nu hur vi ska lösa detta och jag hoppas att det går att lösa på ett smidigt sätt. Jobbigt om jag ska behöva reklamera detta vidare och anmäla dem. Tyvärr så lär jag inte ha några nya skor till loppet.. Men 5 km ska jag väl kunna springa i vilket fall, får väl stå ut med stumma vader efteråt. ;)


Bilden är från Tjejmilens hemsida.

I eftermiddag är det vilodag och jag ska nog ta och sova en sväng tror jag. Har inget annat inplanerat och det känns riktigt skönt. :)

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar