- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

onsdag 3 augusti 2011

Trött i benen

Började dagen med 7 km morgonprommis med Lilleman och sedan gav jag mig ut på en 9,5 km joggingtur. Hade ganska mycket tid på mig och tog det lugnt eftersom jag sprang igår också. Kändes som jag sträckt hålfoten eller något så det gjorde rätt ont att springa då jag har individuella inlägg men en knöl under hålfoten för att jag ska gå/springa rätt. Denna knöl kändes idag kan jag lova och det samt slitna ben med träningsvärk gjorde att löppasset var tungt fast det inte gick så fort. Nu blir det i alla fall vila resten av dagen och imorgon så blir det ingen löpning alls. Förhoppningsvis så är jag på topp för ett löppass igen på fredag. :) Evetuellt så ska hela familjen åka och bada efter jobbet idag, vi får se hur det blir. Skulle vara mysigt i värmen och jag vet åtminstone en liten kille som skulle bli glad! ;)



Ska bort på lördag kväll ocyh eventuellt blir det lite vin så jag ska lägga mitt axlar, triceps-pass på lördagsmorgonen istället för söndag. F har lovat mig ett spinningpass på lördag vid tio också vilket jag ser fram emot. :) Lika bra att träna skiten ur sig så kan man ligga i sängen hela söndagen om man vill/behöver. ;)

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar