- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

torsdag 18 augusti 2011

Piggelin

Så, nu var jag pigg och glad igen. :) Sov en timme igår när jag kom hem från jobbet och sedan la jag mig vid nio igår kväll så nu har jag tagit igen lite förlorad sömn. Känner mig mycket piggare idag. :) Upp kvart i fyra (som en solstråle såklart ;)) och ut med Lilleman på 13 km powerwalk i mörkret. Det är verkligen kolsvart ute den första timmen vi går så nu har Lilleman på sig sin reflexsele med blinkis varje morgon. Stänger av blinkisen när det blir ljust såklart men den är väldigt effektiv och blinkar så starkt så hans syns på 5 km avstånd. Ingen ska kunna missa min Lilleman inte. :)

Nu sitter jag på jobbet. Kom hit tidigt idag även om jag inte hade behövt då husse har med sig Lillen på jobbet idag och jag slipper åka hem på lunchen. Känns ändå bra att spara in lite extra tid, ska till tandläkaren nästa torsdag och då behöver jag en del. Kanske inte de 3 timmar som jag har sparade men det kan ju va skönt att jobba lite kortare dagar sista veckan så jag fortfaranade är på topp på torsdagen den 8:e när jag börjar mitt nya jobb. :)

Hoppas ni får en underbar dag! :)

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar