- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

fredag 12 augusti 2011

Ryggbilder och morgonfartlek


Ryggpasset igår gick riktigt bra! Tog i för kung och fosterland för att ryggen skulle få så mycket stryk som möjligt. :) Efter ryggen så fick sig magen en omgång, körde så mycket jag hann fram tills min smabo var klar med sina biccar (biceps).

Här kommer lite nytagna bilder på ryggen.. Inget att skryta med direkt.. Behöver jobba bra mycket på både bredd och tjocklek och fundera på att börja köra lite mer rygg en gång till i veckan om jag hinner. En sak är säker, den behöver prioriteras! Jag tog även några kort på min sambos sen, snacka om snygg rygg! Inte för att jag vill att min ska va så grov men det vore ju hyggligt om den kunde växa lite grann till iaf. ;)



Fattar inte hur jag kan hålla vänster armen så snett! Jag tycker jag håller den rakt själv med tydligen inte, den ser helt vriden ut! :( Måste jobba på de ser jag, haha! ;)

Benget! :( Sen skjuter jag ut ryggen istället för att svanka så det ser inget vidare ut. Öva på att posera kanske jag borde. Inte för att tävla för det har jag väl inte planerat men det vore skoj om bilderna såg någelunda bra ut. :)

Snacka om definition, han har bra gener min karl! ;)

Här snackar vi bredd och tjocklek, haha! :)

Imorse blev det 7 km morgonprommis med Lilleman och sedan gav jag mig ut på min löprunda som vanligt på fredagsmornar. Idag blev det 7,4 km fartlek. Jag växlade mellan jogg, löpning i ganska bra tempo och att springa som en idot vartefter som det kändes bra. Sprang fort tills pulsen gick i taket och sedan joggade jag långsamt till den kom tillbaka på en jämn nivå och då löpte jag på ordentligt en bit innan jag återigen kutade som en idiot en sträcka. Hur långa de olika intervallerna blev varierade efter rundan beoende på hur hög pulsen var och hur trött jag kände mig i benen. Sista två kilometrarna löpte jag på så fort jag orkade (var nu rätt trött i kroppen) och sedan blev det stretch innan duschen.

Nu sitter jag på jobbet och är lite bitter över att jag åter har glömt att det bjuds på frukost på fredagarna och redan tryckt i mig protein och gröt så jag inte får ner en enda macka.. Om de finns nåt kvar lite senare så får jag ta mig en då.. Men de är väl inte så troligt. :( Jag har i alla fall med mig eget mellis i form av en proteinshake och frukt finns det alltid tillgängligt här. :)

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar