- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

lördag 20 augusti 2011

Axlar & triceps

Det blev ingen prommis till spåret för att köra backintervaller imorse.. Det hade regnat hela natten och regnade fortfarande när vi gick upp och då är det inget vidare underlag i spåret.. Den blir "svampigt" och ostabilt av mycket regn och det är inget vidare för min fot som fortfarande är på rehab. istället körde vi vanliga rundan på 13 km i ruskvädret. Väl hemma så väntade storstädning följt av ett axlar- och tricepspass. Det gick ganska bra för mig ändå idag, B var där och hjälpte mig (läs: passade på mig så jag inte fuskade ;)) och med lite extra stöd så gick det riktigt bra även om jag var trött efter storstädningen. :)


Avslappnad lyckas jag hålla mobilen still..

..de är värre när jag ska spänna mig samtidigt, haha! ;)

När jag kom hem till lägenheten så hade "hundjäveln" (ja, ja kallar honom det när han betett sig!) lyckats dra ner hamburgerbröden vi köpte igår och smält i sig alla sex! Förra veckan käkade han upp fyra hamburgare a´100 gram när vi lämnat honom ensam.. :( Jag blir så trött! Köttet är väl en sak men alla de kolhydrater som han nu dragit i sig kommer göra honom riktigt dålig i magen.. Sen fiser han illa av det också.. Hundar ska inte äta kolhydreter utan mår bäst av endast protein och fett så detta är svårt för hans lilla mage och smälta. Sen så är det ganska mycket med sex bröd också för den delen.. Skulle ju knappast smälla i mig hela påsen själv. Jäkla hund! :(

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar