- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

onsdag 24 augusti 2011

Jäkla vader!

Va trött jag blir! Gick en koratre runda igår morse på 11,5 km eftersom vaderna värkte.. Vilade hela dan så gott jag kunde och sedan försökte jag jogga imorse efter rundan med Lilleman. Det gjorde ganska ont.. Blev 7,6 km på bara vilja i ett riktigt långsamt tempo. Känns som jag är helt stum i dem och inte har någon fjädring kvar.. Undrar om det kan vara skorna som börjar bli dåliga trots att de inte ens gått 50 mil.. Efter passet så kändes den ena vaden värre än någonsin så det är dags vara försiktig och börja medicinera. Nu blir det en Voltarenkur och sedan får vi se hur det käns på fredag men troligtvis blir det vila från löpningen då. Ska prova att springa i mina nya skor som jag haft inne och prova om det är felet sen när jag känner mig bättre..



Igår eftermiddag så blev jag misshandlad på gymet av B som pusahde mig ganska hårt i biceps- och bröstövningarna. Det gick i alla fall riktigt bra och jag kämpade på ordentligt. Skönt att ha någon som hjälper mig lite. Nu kör vi! :) I eftermiddag blir det vila och förhoppningsvis en tupplur efter jobbet. Imorgon är det dags för ryggen att få stryk igen. Hoppas min sambo ska träna också så jag får lite passning. :)

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar