- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

onsdag 21 september 2011

Träningsvärk och löpning

Imorse så blev det i alla fall en löptur efter morgonprommisen på 7 km med Lilleman. Hade rejält med träningsvärk i benen och det regnade (såklart efter som jag planerat att springa) men det sket jag i och gav mig ut. Det blev 6,5 km idag och jag tyckte att jag löpte på i ett bra tempo men tiden blev inte kanon så tydligen var inte tempot så högt. ;) Högt för mina förutsättningar iadg kanske men inget nytt PB. Faktiskt hela 1 min och 45 sek längre tid än mitt PB på rundan tog det idag. :( Jag är i alla fall nöjd att jag tog mig ut på en runda. :)

I eftermiddag så är det vila som gäller och laddning för morgondagens pass som är axlar och tricpes. Jag har nu valt att byta dag för rygg och axelpasset då träningvärken i latsen gör att jag aldrig riktigt kan köra på ordentligt med axlar och tricpes när de ligger efter det passet i schemat..

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar