- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

onsdag 12 december 2012

Om man tjatar..

Gomorron allihopa!

Det blev ett pass axlar, bröst och trices på gymet sen igår. Stark var jag dock inte denna dag, kan det ha med att göra att jag sprang 13 km på morgonen måntro? ;) Jag körde ändå på bra och sänkte mig inte i vikt i någon övning men fick dra ner någon reps på vissa och slet för kung och fosterland.

Efter avslutat pass så gick jag och hämtade gymägaren för att gå husesyn och se vart vi skulle placera de nya TRX-banden som precis köpts in. Gissa vem som tjatat sig till det?? ;) Jag har även tjatat till mig kettlebells i många olika vikter som kommer i veckan så att man kan köra crossfitträning på gymet. :D

Vi hittade till slut en lämplig plats och kom fram till att börja med att sätta upp ett band till att börja med. Det var bara en dipsställning och en bänk som behövde flyttas. :) Mattias (ägaren) kommer nog fixa till det hela idag, det är vad jag hoppas på (läs:tjatat om)! Redan igår kväll hade han börjat styra med fästen till taket. :)

Fint va? :)

I eftermiddag så ska jag träna något.. Vet inte vad än bara.. Inget TMI Intensiv att gå på (:() så funderar lite på att eventuellt köra ett eget crossfitpass (om nu banden och kettlebellsen är på plats) eller köra lite löpintervaller på bandet.. Annars kan jag ju gå på något annat gruppträningspass också såklart.. Jag har beslutsångest! :(

Hoppas ni får en fin onsdag! :)

Kram C


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar