- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

fredag 15 april 2011

Äntligen fredag!

Helgen är här!! Kör fullt ös medvetslös som vanligt de sista timmarna innan helgen. Än så länge är morgonprommis, städ och träning avklarad. :) Idag blev det axlar och triceps på gymet och passet gick bra. :) Är mycket bättre i knät idag så jag är glad och tror jag kommer kunna springa en runda ute på söndag. :) Då alla crosstrainers var upptagna när jag var klar med styrkan så började jag med att löpa 10 min på bandet i väntan på en cross. Jag sprang (inte joggade) men inte så jättefort för att vara rädd om knät. Det kändes ingenting!! :D Jag satsade på att tänka på min löpteknik och förbättra den nu när jag inte kunde springa på allt vad jag hade. De sista 10 minutrarna av konditionen körde jag sedan på en crosstrainer i högt tempo. Är lite sliten i benen efter passet igår men det är ingen jätteträningsvärk som tur är.

Bjuder på dagsformen..



Nu ska jag fixa till mig lite för snart blir det lunch med en av mina tjejer på stan. Sen i eftermiddag så blir det tvätt och storhandling som vanligt. :)

Ha en underbar fredag!! :)

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar