- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

fredag 8 april 2011

När det går utför..

Nu är inte livet jättelätt för min del har en massa strul med uppsatsen som gör att jag känner mig allmänt deppad. Motivationen för bloggen är ju inte så stor då.. :( Igår blev det i alla fall ben på gymet och passet gick bra. Känner att träningsvärken börjar komma så det tog nog riktigt bra. :) Idag har det blivit axlar och triceps som vanligt på fredagar. Passet gick men det kändes inget vidare kul nu när uppsatshelvetet ligger och gnager i mitt huvud hela tiden.. Jag körde i alla fall min kondition, 20 min på crosstrainern, som jag skulle men det var ganska tungt idag.

Bara för att jag känner mig som jag gör så orkar jag inte ens gå till stan och luncha med mina tjejer som jag skulle idag. Känner mig verkligen heldeppad och inget vidare sällskap för någon. Orkar bara vara med mig själv här hemma nu. Imorgon så blir det bara mage på gymet och sedan det sedvanliga 70 minuters spinpasset. Det ser jag i alla fall fram emot. Hoppas min favvospinledare kan få mig att tänka på annat en stund, behöver verkligen det! Efter träningen så ska hela familjen åka hem till mina föräldrars hus och stanna till söndag. Jag behöver komma bort, och de är inte hemma. Vi är dessutom hundvakt åt deras hund och det blir så mycket lättare med två hundar när vi är i huset och det finns tomt och skog i närheten. Det ska tydligen bli rätt fint väder i helgen också, om jag har tur kanske man kan ligga lite på verandan och sola lite. Det hade varit skönt!

Tog två formbilder nyss, det blev lite olika ljus på de två jag tog så jag bjuder på båda två. :)

Lite suddigt.. ;)


Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar