- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

onsdag 6 april 2011

Spinning! :)

Nu är det snart dags för 70 minuter spinning för min del. :) Ska bli riktigt skönt att köra skiten ur sig en liten stund. ;) Annars idag så har jag bara gått morgonprommis och jobbat med uppsatsen under dagen så jag känner att jag inte ansträngt kroppen alltför hårt än så länge. Den behöver få sig en omgång nu känner jag! ;)

Känner faktiskt av lite smärta i mitt jäkla knä efter löppasset igår.. Vet ju att jag har problem med knät så jag kan inte pressa mig så hårt i löpningen. Tyckte inte jag gjorde det igår men tydligen så tog det hårdare än jag trodde.. Troligtvis så var det på grund av underlaget som inte var det bästa. Ska i alla fall ta det lugnt med löpningen fram till söndag nu så får vi se om det känns bättre då. :)

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar