- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

torsdag 21 april 2011

Skärtorsdag

Så var påsken här.. Imorse var det mycket dagg ute och riktigt friskt i luften, bara 6 grader varmt. Morgonprommisen gås alltid med vantar och dubbla tröjor under jackan fortfarande, det är rätt bra temperaturskillnader mellan tidig morgon och dag kan jag lova. Idag blev det den vanliga rundan då jag ska ta mig till gymet för ett benpass nu på morgonen. Lilleman vill gärna kissa på alla påskliljor som finns där vi går på morgonen. Jag gör verkligen allt för att lära honom att han inte får och låter honom gå fot förbi alla blommor så det inte finns någon risk att han kissar på dem. :) Idag blev jag lite ledsen när jag såg att ett gäng hade dött, troligtvis då andra hundägare inte har hindrat sina hundar att slå en drill där. Urin är väl inte världens bästa gödning om vi säger så! :(



Spinpasset igår gick verkligen över all förväntan! Jag var kanonstark! :) Trodde verkligen inte det eftersom det blev stenhårda backintervaller på morgonen. Kände mig rätt trött i benen efter det. Tydligen återhämtade jag mig riktigt bra. I was born a champion! ;)

Om det är lika soligt om några timmar så kanske jag kan gå ut och lägga mig och sola en sväng. Jag måste plugga idag också men det blir i min ensamhet då min uppsatspartner har åkt hem över påsken. Inte mig emot, då kan jag lägga upp arbetet som jag vill och jag är bra sugen på att sola lite idag. :) Med min tur så lär de väl bli mulet snart men vi får se, haha! ;)

Ha en underbar dag alla! :)

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar