- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

torsdag 14 april 2011

Det gick! :)

Benpasset gick helt ok, den enda övningen jag inte kunde köra var utfall. Det är ju en övning som belastar knäna ganska hårt så jag var inte så förvånad. Jag fick helt enkelt köra extra knäböj och benpress idag. Jag kör aldrig några framsida benövningar som inte tar på rumpan också, haha. ;) Baksida ben var ju inga problem körde legcurlen och raka marklyft idag. :) Efter styrkan så blev det 20 min på crosstrainern och det gjorde inte ont i knät det heller. Crosstrainer är ju mycket bättre för knäna än t ex löpning och jag får hålla mig till det som belastar minst ett tag nu. Har jag tur så är jag helt bra i knät på söndag så jag kan springa en runda igen. Dock blir det inga längre sträckor på ett tag nu. Ska kolla efter ett knäskydd att springa med så kanske även längre sträckor fungerar så småningom om jag har tur. :)

Dags för uppsats! :)

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar