- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

tisdag 19 april 2011

Underbara sol!!

Vilket härligt väder vi fått! Dessutom ser det ut som det ska hålla i sig hela veckan! :D Imorse blev det den vanliga morgonrundan då jag skulle träna på morgonen. Biceps och bröst har nu fått sig en omgång och jag är riktigt trött. :) Övningarna jag körde var:

Biceps
Hantelcurl 4 set
Scottcurl med rak stång i cc PB
Bamsecurl 4 set

Bröst
Hantelpress lutande bänk 4 set
Flyes i cc 4 set
Bänkpress 3 set (skulle kört 4 set men var helt slut efter 3 så det fick räcka :))

Efter blev det 20 svettiga minuter på crosstrainern. Det var tungt med konditionen idag, troligtvis då jag körde hårt i uppförsbackarna igår på morgonrundan. Har faktiskt rätt bra träningsvärk i röva idag. ;) Stod ut gjorde jag i alla fall och kämpade på för att hålla samma höga tempo som vanligt. Nu är det i vilket fall över och jag får vila ändå tills imorn bitti. ;)

Nu blir det att arbeta med uppsatsen. Tänk om man hade fått ligga ute i solen istället! Hoppas verkligen vädret håller i sig tills slutet av veckan när man är ledig. Ingen behöver sola mer än jag. Min bleka lekamen har inte sett solens ljus sedan i somras, haha! ;)

Ha en underbar dag! :)

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar