- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

torsdag 25 april 2013

Helt i onödan!!??

Gomorron allihop!

Det var riktigt trevligt igår med jobbet. Föreläsningen var mer som stå-upp komik och det var rejält kul. :) Vi åt en supergod buffé innan också. Den var så god så jag fick i mig tre tallrikar. Inte optimalt när man ska sitta still i ett relativt mörkt rum hela eftermiddagen. ;) Som tur är så var det så kul så jag omöjligt kunde somna men ändå var ögonlocken tungas bitvis (då förstår ni hur full i magen jag var). ;)

Det var dålig mottagning i salen vi var i så jag fick sitta med mobilen högt för att ha mottagning så läkaren kunde ringa. Tror ni han gjorde det?? Inte då, jag satt i 1,5 timme med mobilen i vädret- HELT I ONÖDAN! Jag är faktiskt ganska irriterad över det hela eftersom brevet skrämde upp mig och om det nu var så att han inte skulle ringa så kunde de väl meddelat mig om detta? Så dåligt!! Jag ska faktiskt ta och ringa till de idag och upplysa dem om detta också för det är verkligen inte ok! :(

När jag kom hem efter hetskörning på motorvägen hela vägen hem (såå mycket trafik på eftermiddagarna så antingen får man ligga på gasen i omkörningsfil eller maska i vanliga filen hela vägen hem för går man ut ur omkörningsfilen så kommer man minsann inte in igen..) så bytte jag om lite snabbt och sedan åkte jag och Peter till gymet. Styrkan gick väl sådär med all buffémat i magen.. Det var tungt att träna och energin tröt.. Det är bra att äta ordentligt med mat men för mycket är lika illa som för lite. :(

Jag lyckades ändå hålla mig på samma vikter som förra veckan men fick sänka repsen lite i en del övningar eftersom jag inte klarade av att pressa mig själv lika hårt som vanligt. Fick dock ändå till ett helt ok pass. :) Övningarna jag körde var:

Rygg
Breda latsdrag 6 set
Stångrodd 6 set
Marklyft 6 set

Biceps
Stångcurl 6 set
Stångcurl i cc 4 set

Mage
Mördarbänken 6 superset sneda och raka (maxreps)

 
Imorse var jag riktigt piggelin och morgonrundan gick riktigt bra. Full måne ute så det var inte kolsvart och luften var frisk och skön. :) I eftermiddag hoppas jag kunna springa en runda. Fortfarande snorig i näsan men annars mår jag helt ok så tänkte prova och se vad kroppen säger. :)

Ha en fin dag allihopa!

Kram C

2 kommentarer:

  1. Så trist att dom inte ringde! Gillar bilden!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Javiist är det! hade fullt upp igår också så jag missade att ringa och höra varför.. Ska försöka hinna idag! Tack så mycket! :)

      Radera