- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

torsdag 4 april 2013

Träningsstatistik för mars 2013

Rapporten gäller från 2013-03-01 till och med 2013-03-31

Totalt antal pass: 62 st
Total tränad tid: 72 h 53 min
Total tränad sträcka: 511,2 km (varav 252,2 km löpning)

Jag är väldigt nöjd med månadens siffror då jag varit "sjuk" med sköldkörtelproblematik och inte kunnat träna normalt under den senare delen. Förhoppningsvis visar kommande prover att jag nu är frisk då jag känner mig bättre. Eftersom pannbenet (bevisligen) är starkare än kroppen på mig så kan det vara skönt att få det hela bekräftat (el inte om så är fallet).

Löpmängden är ganska hög denna månad trots lite löpning de två senaste veckorna (men mycket de två första).
 
Fortsättningsvis kommer fokus ligga på att träna det som känns bra och kul, inget fokus på mängdträning eller något som kan stressa kroppen. Träning ska vara roligt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar