- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

tisdag 2 april 2013

Long time no see

Gomorron!

Nu är jag tillbaka här och på jobbet efter mitt påsklov. :) Jag har haft det jättebra och även om jag inte skrivit en enda rad så har jag inte legat på latsidan (om någon nu trodde det). ;)

Påsklovet har sett ut som följande:

Skärtorsdag
PW med Leon 11,5 km
Distanslöpning 16 km

Långfredag
PW med Leon 14 km

Påskafton
PW med Leon 7 km
Långpass 26,2 km (sista 6 km tillsammans med Leon)

Påskdagen
PW med Leon 14 km
Cirkelfys 1 h

Annandag påsk
PW med Leon 14 km
Distanslöpning 11,8 km (sista 6 km tillsammans med Leon och Peter)












Nu när vi kunnat gå ut lite senare så har det varit ljust nog att gå lite i skogen på slutet av morgonrundorna. :) Ser ni den gemensamma nämnaren på samtliga bilder? ;)


Inte riktigt klart men så här ser det ut från framsidan (förutom stuprören som nu är på plats). :)

Förutom träningen så har vi firat påsk på diverse ställen, haft husvisningar, städat huset och plockat upp de flesta kartongerna. Nu börjar det likna hem. :) Vi väntar bara på kristallmosaiken i köket, soffan till TV-rummet och garderoberna till hallen. Så fort allt är på plats så kommer mer bilder på insidan. Vi trivs så oerhört bra! :)

11,5 km avverkades även imorse. Det är rätt mörkt på landet vid 04 kan man väl säga. ;)
 
I eftermiddag är det dags att åka till gymet igen och köra ett pass axlar, bröst och triceps tillsammans med Peter. Först måste jag bara överleva dagen på jobbet, man vänjer sig fort vid att vara ledig. ;)

Ha en fin tisdag allihopa!

Kram C

2 kommentarer:

  1. Ni bor verkligen jättefint! Gillade badrummet och golvet där inne :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, bästa huset tycker ju vi eftersom vi ritat det själva. ;) Älskar att bo stort där allt är nytt och snyggt, längtar inte tillbaka till den gamla hyresrätten vi hade innan direkt. ;)

      Radera