- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

onsdag 10 april 2013

Stark!!

Gomorron allihopa!

Igår var det riktigt kul att träna på gymet! Jag var nämligen riktigt stark! Ökade vikt i nästan alla övningar jag körde och de jag inte ökade vikt i ökade jag reps och set med maxvikt istället. Vissa övningar slog jag till och med PB i! :) Kände mig lite som Karl Alfred igår kan jag säga. ;) Men något ska man väl ha för att man numer är lite tyngre och grövre i kroppen med lättare vätskebindning. ;) Övningarna jag körde igår var:

Axlar
Hantellyft åt sidan 4 set
Frontlyft med viktskiva 4 set
Baksida axlar med rep i cc 4 set
Axelpress 4 set PB

Bröst
Flyes i cc 4 set PB
Armhävningar 4 set

Triceps
Enarms push down med hantel 4 set
Enarm pushdown i cc 4 set PB
Push down med rep i cc 4 set PB

 
Imorse blev det vanliga morgonrundan med Lilleman i vanlig ordning och i eftermiddag är det dags för träning igen. Troligtvis blir det gymet idag igen men annars en löprunda. Imorgon ska jag till Motala över dagen i jobbet och på eftermiddagen är det dags för en ny provtagning på vårdcentralen..

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar