- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

fredag 3 januari 2014

Lite skillnad- mycket jobb!

Gomorron allihopa!

Styrkan igår gick helt ok även om jag fick kämpa hårt för att inte sänka mig i vikter i vissa övningar medan jag ökade i andra. Hur som haver så tycker jag att det är roligt att träna ryggen nu för tiden. Kämpar hårt varenda vecka och lite förändringar tycker jag mig ändå se på baksidan. :)

Övre bilderna är för ca ett halvår sedan och de undre från nu. :)

Övningarna vi körde igår var:

Rygg
Breda latsdrag 5 set
Smala latsdrag med krysset 4 set
Enarmsrodd i Hammer 4 set
Låg rodd 4 set
Latpullover 4 set
Ryggresningar 4 set

Rumpa
Höftlyft i Smith 5 set
Hipabductor 5 set

Imorse var regnade det när jag och lillen gick vår morgonrunda. Inte så värst kul och ganska kallt på slutet. 11,5 km avverkades ändå och Leon brydde sig minsann inte om att det regnade. :)

I eftermiddag så är det träningsvila i vanlig ordning och fredagsmys. Ska bli skönt med helg efter en oförskämt kort arbetsvecka. :)

Ha en fin fredag allihopa! :)

Kram C

2 kommentarer: