- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

lördag 19 januari 2013

Är jag sjuk?

Känt av astman sen igår eftermiddag och hostar lite då och då. Lite ont i bröstet (av hostan?) men annars helt ok. Inget snorig el känner mig dålig i övrigt. Kan man ens va förkyld utan att va snorig?

Hur som helst så har jag valt att boka av spinningen och ta det lugnt. Har jag tur så är jag då bra tills imorn. Gått vanliga morgonrundan i kylan med Lilleman, gick bra när jag andades genom buffen..

Kul och ligga hemma då! Blää! :( Tur att jag har sällis av bästa Leon!


3 kommentarer:

  1. Va rädd om själ o kropp
    Vila..

    SvaraRadera
  2. Krya på dig!! Tror att du är på ett pass imorgon igen ;) Om inte annat kan jag tänka mig att gullegrisen Leon är väldigt nöjd att ha matte helt för sig själv ...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! De kunde man ju hoppats på men så blev de ju inte. Värsta viruset någonsin tror jag. :( Leon var rätt nöjd där ja. ;)

      Radera