- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

onsdag 23 januari 2013

På benen igen!

Hej allihop!

Nu är jag på benen igen. Inte helt 100 såklart men absolut mycket bättre! :) Redan igår kände jag att febern började lägga sig lite och idag bestämde jag mig för att åka till jobbet igen. Började med den vanliga rundan med Lilleman. Gick bra att gå även om flåset inte var det bästa i uppförsbackarna. ;)

Det enda positiva med den här influensan (från helvetet) var att foten nu är finare än någonsin. Ingen svllnad alls och den känns stark! :) Så sugen på att ge mig ut och springa en runda men det får jag nog vänta ett tag med.. Känner fortfarande av astman lite och det ska vara svinkallt nu ända fram till helgen.. :( Hoppas dock att prognosen stämmer och att det då blir lite varmare igen så jag kan ge mig ut på en liten runda. :)

Älskade Leon har legat på mattes axel och vaktat när hon varit sjuk. När ögonlocken blev tunga puffade han på mig, trodde väl jag skulle dö eller något. Sötis!
 

Nu har Peter åkt på min influensa och mår inget vidare. Dock så har han fått en light-variant, troligtvis då han inte har förkylningsastma från början och därav slipper andningssvårigheterna. Eller så är han bara en tur-nisse den där.

Beroende på hur trött jag är i eftermiddag så kanske jag går och tränar lite. Motivationen för att gå till gymet är dock inte så stor i nuläget.. Vi får se hur det utvecklar sig under dagen. Jag vill ju springa! Men det går ju inte nu när det ska va så snablans kallt. Buhu! :(

Hoppas ni får en fin onsdag! :)

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar