- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

måndag 21 januari 2013

Sjukare än sjukast!

Det blev bara värre.. Har legat slagen, vrålförkyld med hög feber, sedan i lördags eftermiddag. Det har bara blivit sämre sen dess. :(

Vad är det för j-vla mansförkylning jag fått?? Mina vita blodkroppar verkar ha tagit obeviljad semester. Detta är INTE OK!!

Blir en till heldag i sängen för min del. Nu är inte Leon hemma hos mig längre heller för jag orkar inte ens gå ut kortisar med honom. Usch så trist! :( Hoppas ni är friska!

Kram C

4 kommentarer:

  1. Aj då. Vila ordentligt innan du ger dig ut i löpspåret. Och se det positivt att du är förkyld samtidigt som din fot hindrar ordentlig löpning. ;)

    Jag har hittills kommit undan förkylning, men ryggen hindrar mig från att springa. Allt annat går nog bra. Märkligt.

    Krya på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, det enda positiva med det hela är att foten är snyggare och friskare än någonsin. ;)

      Kroppen säger ifrån! Precis som min gör när den tycker jag springer för mycket.. Irriterande att vi inte har samma syn på de där som våra kroppar. ;)

      Radera
  2. Då är Fröken Green sjuk om inte hennes guldklimp Leon är hemma...Krya på dig!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo tack, snacka om deprimerande. :( Lite piggare idag dock så nu är han hemma hos mig igen. :) Tack! :)

      Radera