- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

lördag 13 juli 2013

En lördag av bästa sort!

Hej! :)

Idag har det blivit mycket av det goda. Började med 6,5 km morgonjogg med Leon innan frukost för att sedan äta och ta bilen in till stan och möta upp Robert, Mia och Karla för ett långpass. 

Jag var tidig in till stan så började med 5 km stiglöpning på egen hand innan vi gav oss iväg tillsammans. Det blev terräng denna dag vilket var oerhört skönt när solen gassade. Mia och Karla vek av efter ett tag för att springa lite kortare och fortare medan jag och Robert fortsatte en längre lugn runda i skogen. 

Blev lite asfaltsnötande på slutet och jag tror jag vid det här laget led av värmeslag. Mådde illa och kände mig svimfärdig. Jag kan verkligen inte hantera värme. Skulle aldrig klara av att bo i ett varmt land. ;) 

Kroppen var rätt sliten idag och långpasset blev lite längre än jag tänkt.. 25 km och tillsammans med joggen med Leon så blev det över 3 mil denna lördag också. Inte bra inför benpasset imorn med coach.. Hoppas jag hinner kurera mig. :)

Efter en dusch och lite mat så gick jag och Leon ner till badet för att möta upp Peter med båten. Eftermiddagen spenderandes på sjön med en massa sol och bad. Vila när den är som bäst! :)


Ikväll blir det filmmys och grillat. Ska bli skönt efter en heldag utomhus. Hoppas er lördag varit minst lika bra som min!
:)

Kram C

1 kommentar:

  1. Du får köpa rejält med glass så får du mer energi!

    SvaraRadera