- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

torsdag 11 juli 2013

Gymet och morgonjoggen

Gomorron allihopa!

Styrkepasset igår gick riktigt bra. hade inte någon ömhet i musklerna och allt kändes som vanligt igen. Nu var det ju veckans tråkigaste pass men jag var ändå stark och lyckades bra tycker jag. :)

Övningarna jag körde var:

Bröst
Flyes i cc 4 set
Flyes från undre trissan i cc 5 set
Press i cc 4 set

Biceps
Bamsecurl 4 set
Enarmscurl i cc 5 set
Stångcurl i cc 4 set

Imorse så var det dags för ett löppass igen. Hade in i det sista inte bestämt mig för om jag skulle köra lågpuls med Leon en hel runda eller om jag skulle köra med honom en liten runda och sedan en till själv. Nu var ju de där lågpulspassen bäst för min förbränning så bestämde mig för det. Sen gillar ju Leon bäst när han får följa på hela rundan också. :) Blev 11,7 km med Leon denna morgon. Han var pigg och vi tog en omväg förbi ett av baden så han kunde få dricka och svalka av sig lite. Han var pigg hela rundan även om den gick nåågot fortare än i tisdags. Nu var det exakt samma ansträningsgrad för mig (alltså extremt lätt) så jag hade väl kvar lite snabbhet i benen sen gårdagens snabbpass. :) Snittempot denna morgon låg på 6:04 min/km.

En rolig bild på sötnöten, haha! Älskar och träna precis som matte. Världens lyckligaste hund? :)
 
 
I eftermiddag ska jag träna rygg med Mattias. Hoppas jag är stark för jag vet att han komer köra hårt med mig. ;) Ha en fin dag allihopa! :)¨



Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar