- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

tisdag 2 juli 2013

Slöhög

Gomorron!

Igår eftermiddag var jag verkligen i vilomode. Låg framför TV:n och ar en slappis och efter kvällsmaten så blev det film. Somnade ganska snart in i den och vaknade när den typ var slut, snacka om slöhög. ;) Yes I can! :D

Peter blev av med sitt gips igår. Han hade nog förväntat sig att vara typ frisk nu och hade trott att det var gipset som hindrade rörelsen i leden. Så var det ju inte såklart, kommer ta långt tid av rehab och vila innan han är som vanligt igen. :( Med metallplattorna så är det kanske inte säkert att han någonsin får full rörelse igen om ni frågar mig. Men ingenting är omöjligt!!

Imorse vakande jag pigg och knallade vanliga morgonrundan med lillen. Benen pinnade på bra och jag är så tacksam över att benen vant sig vid den tunga benträningen och faktiskt går att använda dagarna efter nu för tiden. ;) Idag hade jag kunnat springa men valde ändå att gå för att få full återhämtning i benen. Vet inte om jag ångrar mig, jag velar lite fram och tillbaka fortfarande. ;) Nu är det dock försent, i eftermiddag är det dags för gymet nämligen. :)



Ha en fin dag allihopa!

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar