- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

tisdag 23 juli 2013

Lugn och stark

Idag började jag dagen på bästa sätt med en morgonjogg i gryningen med min bästa vän! 6 km sprang vi tillsammans innan jag lämnade av honom hemma och fortsatte ensam. Ingen stress till jobb så det blev totalt 13,5 km denna morgon. :)


Idag var det dags för gymet igen och ett pass axlar och triceps. Det gick riktigt bra och jag var stark!! :) Övningarna jag körde idag var:

Axlar
Hantelpress 6 set
Fjärilen (sjukt effektiv övning för hela axeln!) 4 set
Ovansida axel i cc 4 set
Framsida axel med rep i cc 4 set
Baksida axel med rep i cc 4 set

Triceps
Enarms push down med hantelpress 4 set
Push down med rak stång i cc 4 set
Push down med vinklad stång i cc 4 set
Press över huvudet 4 set

Nu ligger jag i soffan och väntar på mitt mellanmål. Om någon timme åker vi till Norrköping för att hälsa på mina föräldrar och äta god middag. :) Hoppas tanka en massa grym energi till morgondagens löpning. :)

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar