- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

måndag 22 juli 2013

Semester!

Hej allihop! 

Nu har snart första riktiga semesterdagen passerat. Ett skönt lugn har nu infunnit sig. :)

I lördags började jag dagen med 18 km löpning innan frukost. Bara jag, solen och vinden! Såg inte en enda människa och det var så vackert ute. Lite smått kallt (11 grader) och blåsigt men ändå soligt och fint. :)


På förmiddagen blev det ytterligare 11 km med några från löparklubben, mycket trevligt sällskap och start på lördagen. :)

Söndagen började med 12,5 km morgonlöpning varav 6 tillsammans med Leon. 


På eftermiddagen blev den ben tillsammans med coach som vanligt. Innan passet gjordes en 9-punkts kalipermätning för att ta reda på vad som hänt med kroppen de senaste två veckorna (vi gör detta varannan v sedan jag fick kostschema av coach Mattias). Resultaten var över all förväntan! 1,2 kg fett hade jag jobbat bort och muskelmassan hade ökat en hel del. #win :D

Benpasset gick bra! Ökade i vikter och det var sjukt tungt som vanligt med coach. ;) Vi körde djupa knäböj, två olika varianter av benpress, raka marklyft och sittande legcurl denna gång. Skakis som ett asplöv efteråt. ;)

Imorse blev det 7 km morgonprommis med lillen och efter åkte jag, Peter och Leon ut på sjön. Vi stannade vid några klippor hela dagen och solade och badade. En riktigt fin dag har det varit. :)


Imorn väntar ett lugnt morgonpass löpning, som jag längtar!! :)

Ha en fin sommarkväll allihopa! :)

Kram C

2 kommentarer:

  1. Du är så grymt inspirerande!
    Och jättefina bilder. :-)

    SvaraRadera