- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

onsdag 26 februari 2014

De tunga dagarna


Gomorron allihopa!

Igår var det tungt för mig på gymet. Jag fick verkligen kämpa som ett djur.. Men sådär är det ibland och man känner sig alltid lite grymmare efteråt när man klarat sig igenom sådan pass. :) Övningarna vi körde igår var:

Bröst
Bröstpress 5 set
Lutande bröstpress 4 set
Flyes i maskin 4 set

Triceps
Sittande press med rep i cc 4 set
Enarms push down med rep (ett rep med bara ett "handtag") 4 set
Push downs med vinklad stång i cc 4 set

Mage
Mördarbänken superset raka och sneda (maxreps) 5 set
Mördarbänken raka med tung viktskiva 5 set

Push downs med rep. Bilderna och resterande filmer är fortfarande inte klara sen fotningen. Mr Klint har haft mycket att göra men så fort jag får dem så får ni se! :)

Imorse vaknade jag pigg och såg verkligen fram emot morgonjoggen. Lika var det för Leon som stod och trampade långt innan matte var klar att ge sig ut. ;) Benen var dock ganska sega denna morgon men lät dem gå i det tempo de ville. :) 5 km med Leon och ytterligare 10 på egen hand, 15 km med andra ord denna morgon. :)


I eftermiddag väntar träningsvila för min del och det har kroppen förtjänat. Ska bara ligga på sofflocket efter jobbet idag. :) Ha en fin onsdag allihopa! :)

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar