- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

fredag 14 februari 2014

Fuck jante!!

..säger jag och tycker att jag är ganska grym! Styrkan igår gick hur bra som helst trots att jag var sjukt trött och jag är riktigt stolt över mig själv som lyckades få till ett sådant bra pass! Ökade till och med i vissa övningar och de andra låg jag på mitt max i. :) Jag är så himla glad för min viljestyrka och karaktär så det finns inte! Springer 100 km i veckan och ändå ökar jag i styrka och muskelvolym, detta trots att alla säger att det inte går att bygga muskler när man springer mycket. I prove them wrong!! :) #stolt

Fattar inte varför vissa bilder blir missfärgade när jag lägger upp dem på bloggen?? :(
 
Övningarna vi körde igår var:

Rygg
Breda latsdrag 6 set
Smala latsdrag med krysset (kontakt!!) 4 set
Enarmsrodd i Hammer 4 set
Stående rodd med smalt grepp 4 set
Latpullover 4 set
Ryggresningar med viktplatta och avslutande rodd 4 set

Rumpa
Höftlyft i Smith 5 set
Hipabductor (framåtlutad) 5 set (bakåtlutad, se film)




Inatt sov jag (som vanligt efter ryggpasset) riktigt dåligt. Somnade runt 23 och vaknade igen 00 och sedan somnade jag 01 och vaknade igen 03.. Helt sjukt vad svårt jag får att sova efter ett sådan mastodontpass. :( Känner mig ändå relativt pigg än så länge och hoppas det håller i sig hela dagen. Något som är positivt med det hela är att jag är på jobbet strax efter 06 och därmed kan gå hem 15 idag utan dåligt samvete. #win

11,5 km morgonprommis avverkades imorse med lillen innan jag åkte till jobbet. Benen var pigga och pinnade på riktigt bra! :) I eftermiddag väntar vila som vanligt och imorgon tänkte jag springa lite igen! #kärlek

Ha en fin fredag allihopa! :)

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar