- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

torsdag 13 februari 2014

När man inte vaknar..

Gomorron allihopa!

Oj vilken trött tjej det var som slog upp ögonen imorse! Önskar att jag kunde skylla på att det var för att jag satt uppe och tittade på hockeyn igår men så var inte fallet. ;) Faktum är att jag somnade ganska skapligt och var endast uppe en gång för kissepaus denna natt (vanligtvis 2-3 annars) så borde således sovit mer än vanligt.

Önskar att jag tagit ett kort på mig själv imorse så ni kunde fått er ett gott skratt. ;) Jag fick en smärre chock när jag såg mig själv i spegeln. Tyckte att det var lite svårt att ha ögonen öppna och det var minsann inte konstigt så svullna de var. ;) Fick skvätta mängder av iskallt vatten i ansiktet för att de skulle öppna sig lite så jag kunde se vart jag sprang sen. ;)

Började med 9 km morgonjogg tillsammans med lillen. Leon kändes pigg och snabb idag men när jag tänker efter så var det nog bara jag som var trött och långsam. Kändes som jag sprang i gyttja och att allt gick fasligt långsamt. Samtidigt var jag så pass trött att jag inte orkade bry mig utan hasade mig runt, ingen klipp i steget här inte. ;) Totalt 17 km denna morgon och jag är minsann nöjd att jag inte gav mig trots att jag var så seg. :)


Jag skulle inte vilja säga att löpning någonsin suger, men det finns bättre och sämre dagar. ;)

I eftermiddag är det dags för ett ryggpass på gymet med Peter. Hoppas verkligen jag vaknat till liv då för jag är fortfarande sjukt trött. Kommer bli en tung dag på jobbet idag.. Ha en fin torsdag allihopa!

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar