- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

fredag 28 februari 2014

Äntligen fredag!! :)

Gomorron allihopa!

Äntligen är fredagen här och en ny helg är på ingång! Passet igår var ungefär lika tungt som tisdagens så idag ser jag verkligen fram emot att vila upp musklerna. :) Hissen vi brukar köra latsdragen i var trasig igår så det blev lite nya övningar istället och även om jag föredra de vanliga (tycker de tar bäst) så kan det va kul med nåt nytt ibland. :) Övningarna vi körde igår var:

Rygg
Chins 5 set
Hammer High-Row (lats, kontakt) 4 set
Enarmsrodd i Hammer Low-Row 4 set
Stående rodd med smalt grepp 4 set
Latpullover 4 set
Ryggresningar med viktplatta och avslutande rodd 4 set

Rumpa
Höftlyft med viktad stång 5 set
Hibabductor (framåtlutad) 5 set

Imorse var det tät dimma när jag och lillen skulle ut på vår morgonprommis. Jag såg bara nån meter framför mig i mörkret. :( Benen kändes helt ok ändå och pinnade på fint, 11,5 km avverkades.

Idag ska jag sluta strax efter lunch då jag och Peter ska åka och göra lite ärenden några mil hemifrån, ska bli skönt med en kort dag! :) Imorgon hoppas jag på uppehåll för då tänkte jag spinga. Ingen mara denna lördag dock, promise! Ha ha! ;) Ha en fin fredag allihopa! :)


Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar