- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

onsdag 15 juni 2011

En bra dag idag också. :)

Dagen började med 7 km morgonprommis efterföljt av 9 km löpning. Kände mig lite trött i benen på slutet av löpturen men det kan bero på att jag åt kvällsmat redan vid halv sex igår och sedan försov mig en timme imorse så det var rätt långt mellan målen.. Visserligen tog jag en proteindrink innan löpningen men den energin räckte inte långt. ;)

Nu sitter jag färdigklädd för att gå till stan om ett tag. Ska shoppa present åt en av mina bästa som fyller 30 år på lördag tillsammans med en av mina andra bästa. ♥ Vi är båda rätt panka så vi har bestämt att gå ihop så hon får något lite finare istället för två skitpresenter. ;) Efter shoppingen så blir det lunch tillsammans med F. :)

Ikväll tänkte jag köra det vanliga 70 minuters spinnpasset, det ser jag fram emot. :) Efter den här veckan så är terminen slut så det är bäst att passa på, inte lika mycket pass i sommar.. På måndag börjar jag jobba så nu på lördag så ska vi åka lååångt för att titta på en liten bil till mig. Det är en bra bit till jobbet och det tar alldeles för lång tid att cykla eller åka kommunalt när man har hund. Måste ha möjligheten att åka hem på lunchen vissa dagar. Hoppas att bilen är lika bra som den verkar. :) Detta betyder att all lördagsträning går bort. Det är meningen att jag ska på 30-årsfesten på lördag kväll men det beror ju på när vi kommer hem, det är som sagt låångt att köra.. I annat fall så får jag fira henne senare, present får hon ju i alla fall. :)

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar