- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

tisdag 14 juni 2011

HELT FÄRDIG!

..med min utbildning blev jag nu på förmiddagen. :) Vi fick vårt examensarbete godkänt så nu är allt klart! Känns helt underbart skönt!!! :D


Det blev ett tungt biceps och bröst pass för att fira och passet gick verkligen kanon! :) Kände mig stark och lycklig! :) efetrs tyrkan så körde jag 30 minuter intensiv spinning ala C (alltså ett eget pass på en spincykel i gymet, komponerade ihop efter låtarna som kom i mp3:n ;)).

Nu ska jag bara ta det lugnt resten av dagen. På tordag så ska vi sitta och fixa till lite biblioteksblad osv inför inlämningen som vi måste göra på plats i skolan på fredag eller måndag. Men detta är det sista jag gör som har med skolan att göra. :) Jag har fått högsta betyg i alla kurser jag läst utom en under hela utbildningen. Snacka om att jag är stolt över mig själv!! :D

Hoppas ni får en underbar dag! Det ska jag ha!! :)

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar