- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

måndag 27 juni 2011

Helgen!

Midsommarhelgen blev lugn och skön för min del. Åkte till Mina föräldrars hus tillsammans med min sambo och Lilleman redan på förmiddagen på midsommarafton. Väl där så blev det en hilmla massa god mat, godis och chips HELA helgen! 5,5 kilo plus på två dagar, det gör ni inte om, haha! ;) Binder en jäkla massa vätska när jag äter mycket skit men det rinner snart av. Har redan förlorat en hel del av detta i skrivande stund. :)

Benhinneinflammationen är nu helt bra! Jag har joggat 14 km med Lilleman nu istället för att gå lördag och söndag och detta gjorde susen för imorse kunde jag gå hela morgonrundan utan att känna någonting! :) Ni fattar inte hur skönt detta är efter att ha haft ont så länge! :) Blev ett pass axlar och triceps igår eftermiddag när vi kom hem, kändes som det behövdes lite tung styrketräning efter flera dagar av bara cardio, haha! ;)

Idag så blir det benträning ihop med min sambo efter jobbet och sedan ska jag bara vila. Gick ut fyra med Lilleman imorse för att han skulle få gå hela morgonrundan innan min sambo tog med honom till jobbet. Den tidiga morgonen känns nu kan jag lova så imorgon får Lilleman allt nöja sig med en runda på 7 km! Matte måste få sova, haha! :)

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar