- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

tisdag 28 juni 2011

Värme!

Idag är det varmt ute! Redan halv fem imorse var det dagsvärme när vi gav oss ut på vår morgonprommis. Idag blev det 7 km med Lilleman och sedan sprang jag ytterligare 8 km ensam. Sprang på rätt bra idag fast jag vet att jag borde ta det lugnt när jag inte ätit innan.. Det kändes efteråt kan jag lova, var helt färdig när jag kom hem. Tyvärr hade dagen bara börjat då och nu sitter jag på jobbet åtskilliga timmar senare och har en nära döden upplevelse tack vare min totala energitömning imorse.. :(

Strax innan fyra så drar jag i alla fall från jobbet för att handla lite grönsaker till kvällsmaten. Av någon lustig anledning så glömmer vi alltid detta när vi storhandlar, haha! ;) Senare i efternmiddag så är det dags för biceps och bröst på gymet. Igår när jag körde ben och mage så var de sjukt varmt i lokalerna så jag hoppas verkligen att det är svalare idag. Man orkar inte mycket när det är för varmt.. :(

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar