- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

måndag 13 juni 2011

Sista rycket!

Middagen och firandet i lördags var jättemysigt. :) 3 rätters och fina presenter. Jättenöjd! :)

Gårdagen började med 7 km powerwalk med Lilleman. När vi kom hem så slängde jag i mig en proteindrink och gav mig ut igen på en 11 km löprunda. Vädret är sämre och svalare nu men pefekt att springa i. :) Kände mig stark efter all mat dagen innan. :) Under dagen så kollade vi runt på lite bilar då vi kanske ska köpa en till bil, en liten som jag kan ha till jobb och så. Vi får se vad det blir till sist. :) På eftermiddagen så blev det en axlar och tricepspass. Passet gick sådär, kände mig svag men så kan det vara ibland..

Idag blev det igen 7 km morgonprommis och sedan 10 km löpning för min del. Det gick helt ok idag också så jag är nöjd. Det enda som besvärar mig är den  jäkla benhinnan så nu är det nog dags att gå till läkaren med skiten.. :(

Nu är jag nyss hemkommen från gymet och ett benpass som gick helt ok. Känner mig ganska trött och sliten nu så jag hoppas jag håller mig vaken under dagen. Jag och min uppsatspartner ska sitta och fixa till lite smågrejer sedan opponeringen i torsdags. Hoppas vi blir klara med detta denna vecka så jag kan få va lite ledig innan jag börjar jobba igen. :)

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar