- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

tisdag 17 maj 2011

AJ MINA BEN!!

Jävlar säger jag bara! Har aldrig varit med om liknande värk nån gång tidigare.. Benen bara viker sig när jag ska försökte gå nerför backar på morgonprommisen. Inte nog med att jag går som jag skitit ner mig på plan mark, jag ska behöva gå ner på sidan nerför backarna också! Härdade i alla fall ut hela rundan men värken blev bara värre och värre.. Nu får jag släppa mig ner i soffan för att benen klarar inte av att håll emot mig.. Handfatet får ta min vikt när jag ska gå på toan och ändå blir det en räjäl duns när jag sätter mig. Detta kan tilläggas inte heller är så skönt för röven är helt misshandlad den också. Stackars mig!! :(

Ska försöka ta mig till gymet om ett tag för att köra biceps och bröst men jag vet inte hur jag ska lyckas ta mig ner för trappan!!?? Och ingen hiss har vi heller.. Kan lova att det INTE blir nån kondition idag i alla fall för benen klarar ingenting för tillfället. Det värsta har inte kommit än heller.. Tror jag behöver en rullstol och en personlig assisten i en dag eller två. Maila din intresseanmälan! ;)

Förutom ett sjudundrandes benpass (tydligen, körde ändå med lättare vikter än jag brukar..) så blev det lunch på stan med pappa igår, mycket trevligt. :) Fick två par jättefina träningsbyxor i födelsedagspresent, ska ta kort sen och visa. :) Jag har inte än bestämt mig om jag ska behålla båda två.. Kanske byter ett par av dem mot en ny regnjacka eller något. Jag har ju så många träningsbyxor, behöver jag verkligen två par till?

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar