- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

tisdag 24 maj 2011

Dåligt väder och dåligt humör

Idag är inte min dag, vaknade upp på ganska dåligt humör om vi säger så. Känns som att inget går lätt nu och jag vet inte hur jag ska tagga till. Skolan känns tung, jobbsökandet går inget vidare och jag vill verkligen inte jobba kvar på mitt gamla jobb.. Sen är träningen sjukt jobbig också eftersom jag tappat så mycket i styrka efter magsjukeveckan.. :( Träningen är i alla fall rolig och det ända som håller mig flytande även om den går mindre bra just nu. Kan inte nåt gå lätt nu för tiden? Jag är så trött så trött, känner för att lägga mig och dra täcket över huvudet resten av dagen. Det går tyvärr inte. Måste iväg till gymet och köra bröst och biceps och sedan har jag en massa att läsa så dagen är fullspäckad. Ska göra mitt bästa och hoppas på att allt känns lite lättare efter gymmet. Förhoppningsvis så är jag i alla fall lite starkare än förra veckan..

Det blev den vanliga morgonrundan imorse. Mulet väder och varmt, känns som det ligger åska i luften och att ett skyfall kan komma vilken sekund som helst. Som tur vad så tog jag mig runt innan något av de två inträffade.

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar